Selasa, 29 Jun 2010

Tlg baca sekejap

Categories:

Memandangkan saya masuk kolej bulan 7 ni.Semua aktiviti scan saya berhenti sehingga....saya beli laptop nanti hehe tapi kalau ada orang yg sama kepala dgn saya munkin minggu depan dah release scan baru..apa2 pun saya akan cuba pos apa2 benda dalam sekali sebulan segai tanda blog ni belum mati...dan sementara tunggu scan saya akan datang saya beri panduan nak baca tulisan jepun ni...

A Guide to Learning Hiragana and Katakana.rar 5.25MB
ni antara panduan kegemaran saya

Kalau dah belajar Hiragana dan Katakan kita up lebih advance..dgn..
BasicKanjiBook1.zip 5.11MB

BasicKanjiBook2.zip 6.63MB
kanji ni susah sikit nak belajar..

An introduction to Japanese - Syntax, Grammar & Language download kat page ni
yg ni saya belum kaji abis lagi

apa2 pun tunggu saja scan saya akan datang

Apabila kita hampir bejaya masalah akan datang merosakan keadaan (Pegalaman sy ketika first time nak kalahkan G-Akiha 3 kali cuba lagi pas tu baru dpt menang T_T)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Tlg baca sekejap"

Catat Ulasan

Just4Fun

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Berapa ramai yang tahu?